piątek, 6 maja 2011

Inspiracje: IKEA

Ostatnio byłam w IKEI. Uwielbiam! Tyle tam pięknych rzeczy. Tak pięknie zastawione stoły, kanapy, łóżka czy szafki w kuchni, tyle możliwości dla mojej 'kreatywnej' głowy! :) (....)  A tak na poważnie to znowu dopadł mnie potwór zwany Przyszłością. Strasznie denerwuje się perspektywą zdawania matury JUŻ za rok, gdyż ja nie mam pojęcia co chce w życiu robić... nie wiem jaki kierunek podjąć, nie wiem czy w ogóle mam szansę dostania się na kierunek o którym myślę... aaa no oczywiście, że nie mam szans, wiem o tym...Ale będę próbować, na przemyślenia mam czas przez wakacje, może do czegoś dojdę...

IKEA001
IKEA002
IKEA003
IKEA004
IKEA005
IKEA006


Adele - Turning Tables


Adele - Set Fire to the Rain

1 komentarz:

  1. Rok to bardzo dużo. Wystarczy wziąć się za siebie i można góry przenosić.

    OdpowiedzUsuń