poniedziałek, 11 stycznia 2010

Demokracja to...


W szkole usłyszałam o konkursie fotograficznym "Demokracja to..."
Zasady proste, trzeba zrobić zdjęcie interpretujące właśnie to powyższe hasło.
Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły to proszę o propozycje. Ja jeszcze szczerze mówiąc nic nie wymyśliłam, a chciałabym wziąć w tym konkursie udział :) Jak na coś wpadnę to napiszę.


 










A oto kilka starych zdjęc.Trzy pierwsze to zdj. moich pięknych, wymarzonych perfum, które  by the way dostałam na mikołaja. A czwarte zdjęcie pochodzi jak się można domyślic z Sephory. Pierwsza półka z tymi płynami, kuleczkami i kremami w kolorach tęczy zawsze wywołuję u mnie zachwyt. :)


Dzisiaj  muszę posprzątać  w szafie, może dojdą jakieś ciekawe zdjęcia to je opublikuje. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz